Julbak i flera timmar...

I söndags hade jag och Rebecca vårt årliga julgodisbakande. Vi höll på i över 7 timmar. Har lite kvar, som jag ska göra imorgon. Här kommer lite bilder, har ni några önskemål på recept så lägger jag in de. Det som inte kommit med på bild än är: saffransbiscotti (recept finns i bloggen), lakriskola med havssalt (på begäran av faster Sara) och mozartkulor (Kristofers favorit).

Lussekattsdeg... mammas bästa recept (finns redan i bloggen)



Ischoklad till Rebeccas pappa Robin (han är den enda som äter det)



Lussekatter... underbart goda!



Apelsinknäck



Hallontryffel



Pepparkakstryffel


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du inte lagt upp lakritskolan här? vill gärna ha det receptet och på julafton :)

2010-10-27 @ 19:59:30
Postat av: Karin

Du anonyme som ska vara här på julafton...Sara?! Ska nog kunna ordna lite lakritskola både här på bloggen och på julafton! Kram

2010-10-28 @ 17:27:29
URL: http://ellasmat.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det var jag :) namnet försvann visst :P

2010-11-06 @ 12:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0