En tidning som fungerar för mig!

"Elle Mat & Vin" är en helt underbar tidning. Jag har försökt hitta en tidning som jag kan prenumerera på, men ingen fungerar för mig. Det slutar alltid med att jag bara tittar lite på bilderna och blädrar igenom den. Denna tidning läser jag verkligen från pärm till pärm. I varje nummer finns det några rätter som jag provar direkt och några som ligger på "längtar-tills-jag-provar-detta-listan"! Tidningen handlar som ni lätt förstår om mat och vin. Till varje recept från man tips om vad man kan dricka till. Det är toppen. Det kommer ut ett nummer varannan månad, så man hinner börja längta tills nästa nummer kommer! Man riktigt frossar i recept och dessa presenteras i alla regnbågens färger. En fröjd för ögat!
Titta bara på denna underbara tårta!


Kolla in www.ellematochvin.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0