Är så nöjd med skolmatsalen på jobbet!

Idag ska vi äta potatissoppa, så det blir inget nytt för mig att lägga in. Tänkte däremot ge lite rosor till skolmatsalen där jag jobbar. Jag började på nytt jobb i höstas och jag är så positiv överraskad! De har en helt underbar salladsbuffé varje dag, så skulle inte maten vara en favorit klarar man sig bra ändå. Vanlig grönsallad, gurka, paprika, inlagda vitlöksklyftor, pizzasallad, linser, bönor, kikärtor, broccoli, blomkål, feferoni, tomatsallad med rödlök & fetaost, babyspenat, oliver, soltorkade tomater, minimorötter... ja 8-10 olika skålar varje dag att välja mellan. Ibland även varma kokta eller wookade grönsaker och rotfrukter. Mums!! Så man kan inte alltid klaga på skolans mat inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0