Hamburgerdressing...

Ni som pratar med mig regelbundet vet att graviditeten däckat mig! Är så toktrött att jag inte orkar mer än jobba, mysa med Ella och sen somnar jag. Så förra veckan bestämde jag mig för att inte jobba mer, fredag är sista dagen. Hoppas på att jag ska bli lite piggare om kvällarna, så jag orkar blogga lite igen! Ja och laga mat för den delen... det blir ingen variation här inte!

Idag hade vi inte tagit fram någon mat och vi kom hem sent allihopa. En snabb sväng till affären och på erbjudande var stora färdiga hamburgare. Inte jättespännande, men väldigt gott. Vi tog stora hamburgerbröd, riktigt god hamburgerost och en ny dressing som var tokgod: Kavlis Amerikansk Hamburgerdressing med tex mex smak! Utan smakförstärkare kan jag tillägga, det gillar vi!! Andra goda tillbehöv vi hade var: tomat, gurka, ketchup, senap och rostad lök (Ellas favvis på bordet idag). Så nu är jag så mätt att jag har lite ont i magen... vilken lyx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0