VALBORG...

...med korv grillad av brudarna i familjen!! Ella och jag tog hand om grillningen idag, för Kristofer fick jobba över. Han skulle igentligen sluta vid två, men kom hem vid fem. Själv jobbade jag min sista dag på jobbet och nu är det dags för mammaledighet. Kan inte beskriva hur skönt det är!!

Jag trodde jag hade hittat en ny favorit i korvhyllan: Red Hot Choritzo från Scan. Den är så god så det nästan gör ont! Till min stora fasa läste jag nu på innehållsförteckningen och den innehåller smakförstärkare!! Så det var sista gången jag nöjt av den!!



Vi grillade vanlig hederlig smal korv också och den var Ella väldigt förtjust i. Hon vill inte ha ketchup på sin korv med bröd, utan ketchup bredvid att doppa i. Så jag gissar att det kommer gå bra att åka till Danmark och äta korv då :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0