JAG VÄNTAR MED SPÄNNING...

...på dagens levernas. Vi ska nämligen prova på en matkasse från Mat och Ro. Då kommer det hem ingredienser och recept för fem middagar på måndagen. Nu när Kristofer inte får mat på jobbet längre och jag behöver lunch, så passar vi på att ta matkassen för fyra personer. Kvällsmat och lunch för 750kr. Vi tänkte ha det varannan vecka om det är något som passar oss. Jag har inte tiden eller fantasin att göra det själv längre... annars brukar det vara just planerandet som jag gillar! TUr att det finns alternativ!

www.matochro.se


Kommentarer
Postat av: Annapanna

Härligt!! Vi är supernöjda och har börjat igen efter sommaruppehåll...

Kram

2010-08-30 @ 12:49:45
Postat av: Annapanna

Vad tyckte du?

2010-09-02 @ 13:31:15
Postat av: Karin

Inte jätteimponerad. Så nu är det dags att sätta igång på riktigt själv igen! Har nästa vecka också, får se om de kan övertyga mig då...annars säger vi upp det.

2010-09-06 @ 20:43:57
URL: http://ellasmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0