Catarinavatten!!

På tjejmyskvällarna turas vi om att vara värdinnor och när vi var hos Catarina förra året bjöd hon på ett supergott vatten till maten. Nu när jag är gravid dricker jag det jätteofta, det smakar massor. Jag som knappt kan dricka något längre (julmust, ginger ale, apelsinjuice, fanta... allt smaka konstigt. Till och med den goda alkoholfria ölen jag gillar smakade konstigt ikväll) är glad att man kan göra något roligare med vattnet än att bara tappa upp det ur kranen!

1 citron, skivad
1 apelsin, skivad
1 lime, skivad
Iskallt vatten



Limen lägger sig på botten, medan citronen och apelsinen flyter upp... snyggt!


Kommentarer
Postat av: Anna Svensson

Densitetsskillnader!!

2010-02-06 @ 21:12:01
Postat av: Karin

:-) Skönt att se att noläraren är på G!!

2010-02-07 @ 08:55:05
URL: http://ellasmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0