HALLOWEEN

Ibland har jag svårt att förstå att jag faktiskt bodde i USA ett år. Nu var det ju 13 år sedan jag var där... så det känns som en helt annan livstid. Speciellt när jag hittade "mina" barn på facebook. Teddy är stor och tuff och toksnygg... bara massa brudar som skriver på hans sida :-) Danica är supersöt och har en son!!!! Inte riktigt meningen vad jag förstår. Bor hemma hos sin mamma och pappa och har döpt honom till Lincoln (kunde man ju gissa, eftersom hon var så intresserad av presidenter och hennes dröm var att bli den första kvinnliga presidenten). Det är inte så mycket som jag har behållt från den tiden, mina Starbucksmuggar, en nalle jag fick av dem, hittade en t-shirt hemma hos MaPa med Amerikanska flaggan och en San Fransisco text, någon klänning och några få plagg har jag kvar... men annars har jag nog kastat det mesta.

Därför tycker jag det är lite extra roligt när det är Halloween. Inte för att det är så många som går runt här och kör: Trick or Treat! Vi hade bara två påringningar. Men jag tycker att det är mysigt att skära ut en pumpalykta och tända den morgon och kväll för lite mys i mörkret. I år var Ella också med och hjälpte till!!

   


Pumpan gjorde vi hemma hos MaPa, men Ella ville ha med den hem. Förresten pappa... om du klickar på de små bilderna så förstoras de :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0