MINGELMAT...

...till invigningen av Kristianstads nya skönhetsklinik: MedShape.

MedShape - din skönhetsklinik i Kristianstad.
När du inte vill bli sövd eller utsatt för skalpell så har vi lösningen till ett bättre DU.
Vi utför många olika behandlingar, tandblekning, permanent hårborttagning, cellulitbehandlingar mm.
Plats:
Västra Storgatan 59A
Kristianstad, Sweden
Telefon:
044-12 22 42


Min underbara vän Rebecca har tillsammans med Lindah (allas vår nagelgud) startat detta himmelrike! De har även anställt min fina svägerska Malin. Det kan nog inte bli bättre. Igår var det invigning med trevliga erbjudande och massa folk. Maten kom härifrån, som vanligt när Rebecca anordnar något... och jag gör det så gärna!

Fem olika sorters plockmat, plus en lycka till bonus: Cupcakes!!

1. Lufttorkad skinka med äpple och ingefära
2. Små teriyakispett
3. Mozzarelline med soltorkade tomater
4. Digastiva chèvrebollar
5. Fetafyllda aprikoser

   

 

Kycklingspetten kom visst inte med på bild! Jag kommer lägga in recepten senare, Aaron vill ha mat!

Kommentarer
Postat av: Mamma Rebecca

du e världens bästa, på alla plan!

a&f

2010-10-03 @ 08:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0