BARNENS DAG & HIGH HEAL SCHOOL

Idag har varit en helt underbar dag... förutom att plutten varit hostig och snorig. Imorgon är hans första dag på dagis inskolningen. Vi får se om han kan gå dit :-(

Det tokregnade när vi vaknade, men sen blev det bara bättre och bättre. Vi åkte in till Tivoliparken för barnens dag. Supermysigt. När man betalt inträde (80 kr/vuxen) fick barnen åka hur mycket karusell de ville... ja, och hoppborg, ponnyridning, ansiktsmålning mm. Sen kom Dora! Ella älskar Dora. Tyvärr var det en människa i en stor dräkt, så hon var inte jätteimponerad. Tror det hade varit bättre om en människa hade klätt ut sig, som hos Pippi. Eftersom vi var på språng hela dagen blev det att äta ute. Korv med bröd går alltid hem hos våra och de hade tagit med sig Max-hamburgare hem.

  

Jag missade tyvärr när de träffade Dora, för jag var i bilen påväg till Malmö. Fast jag hade det ännu roligare. Jag och Rebecca var på dansklass, men en tjej från High heal school i GTB. En och en halv timme med hållning, catwalkgång och burleskdans - i klackar! (Sydsvenskan var där och gjorde ett repotage, så vi får väl se om vi fastnat på bild) Så man saknar dansen. Önskar det hade funnits bra klasser att ta här hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0