SILLFAVORIT

Idag var det första dagen på jobbet. Jag ser redan flera fördelar med att jobba i stan. Var och åt lunch med Rebecca, sen shoppade jag lite på HM. Behövde en jobbväska och ett par jobbskor. Nu när jag åker buss behöver jag ibland ta mig till bussen i regnet, dvs i regnstövlar. Så nu tänker jag ställa mina söta små svarta på jobbet, så jag kan byta när jag kommer dit! Behöver jag tillägga att det är klackar?!



Har hittat en ny sillfavorit: Abbas Vodka & Limesill... får bara inte missas!


Kommentarer
Postat av: GUM

Hej!

Hoppas det blir bra på det nya jobbet. Vi kanske ses på Yllan på måndag. Kram

PS. Snygg väska, kan du inte visa en bild på dina nya skor också?

2011-08-13 @ 11:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0