MYSFRUKOSTAR

Nu njuter jag av de få dagarna som är kvar av min mammaledighet. Om en och en halv vecka är det dags att börja jobba igen... och denna gången är det för alltid. Känns konstigt att man är färdig med denna biten av livet. Fast det ska bli roligt att börja jobba igen och så har jag ju faktiskt flera lov att se fram emot.

Flera gånger denna sommaren har jag lyxat till det på morgonen. Frukosten är det bästa jag vet och nu ser jag till att ta vara på tiden när jag har den. Snart är det ju dags att få två barn redo för dagis, samtidigt som man ska äta och göra vid sig. Idag blev det ägg- och sillmacka. VItlökssillen är super!! Jag har provat både icas och abbas, båda är mycket goda.







Syns det vem av mina barn som inte gillar att sitta i bilbarnstolen eller?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0