AARON HAR FLYTTAT!

Igår fick vi lite mer ordning på Aarons rum. Så pass att han flyttade in! Tacka vet jag nattsömn ska jag säga. Igår somnade han vid halv åtta. Han vaknade till åtta och två, men det räckte att stoppa in nappen, sen sov han igen! Imorse vaknade jag vid lite över sex. Gick upp och hörde honom ligga och prata glatt i sin säng. Life is good! Tror han var lika glad som jag över att inte bli störd om natten! Får se om vi kan ta oss till Ikea någon dag, han behöver i alla fall en matta... men kanske något mer?!

Ella & Aaron dammsugar!



Syrran kan dammtorka som ingen annan :) Syns i ögonen att hon är sjuk!



Flygplanet är uppe (doppresent)



Pappas gamla gunghäst fick plats



Överlycklig Aaron leker i sitt eget rum


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken duktig liten kille=) Förstår att det är underbart att få sova...

2011-03-10 @ 08:52:17
URL: http://snylander.blogspot.com/
Postat av: Karin

Finns inget bättre ;-)

2011-03-10 @ 09:42:45
URL: http://ellasmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0