Oh happy days!

Ibland händer det bra saker... och ibland händer det många bra saker! Denna morgon är en sådan. Vaknade av mig själv och insåg att jag fått sova hela natten själv i vår säng. Mådde lite konstigt igår så Kristofer tänkte att jag behövde lite nattsömn. Så kommer jag upp och då kommer Aaron och Kristofer - Kristofer hade sovit på soffan, men hade inte varit inne hos Aaron på hela natten. Aaron har sovit sin första natt själv, heaven! Han är glad och pigg, helt underbart. Ella har inte heller sagt ett pip på hela natten... och hon sover fortfarande! Sen hittade jag ett sms i min telefon med en spännande förfrågan - som jag får berätta mer om... om det händer. Känner på mig att det blir en bra dag. Vid tio ska vi träffa Sandra och Thea på Andy´s Lekland och ikväll ska jag och barnen vara och mysa hos Catarina och Clint. Oh happy days!

Här kommer bilder från gårdagens mellanmål - Ella gör bananpengar till henne och Aaron. Aaron är så överlycklig när han får ta själv. Pincettgreppet blir bättre och bättre.



         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0