Fiskare

Idag körde jag och barnen till Torekov. Vi har haft en toppendag. Det är dagar som denna som gör att man funderar på varför man bor så långt ifrån västkustens bästa ställe!

Mamma, jag och barnen var på stranden. Aaron är tokrädd för maneter - lite kyckling som pappan sin ;-) När mamma gjorde kvällsmat var jag ute och sprang. Bästa utsikten på den rundan - fram och tillbaka till Dagshög. Ikväll har vi varit ute med pappas båt och fiskat. Jag fick tre makrillar och pappa en :-) Ellas första kommentar var: ska vi ta hem dom o grilla dom i sen äta upp dom?! Pappa filéade dem i båten, mamma och Ella stekte den sedan i smör. Kryddade i salt och vitpeppar. Ella smakade: Mmmm gott!! Älskade unge ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0