VILKEN DAG...

...ja, gårdagen bjöd verkligen på allt. Vi hade ju en toppenmorgon efter att Aaron sovit hela natten. Efter det åkte vi till Andy´s lekland. Där hade vi bestämt träff med Sandra, Abbott och Thea. Sandra är gravid och är beräknad till den 2/4... hon hoppade lite studsmatta och gissa vem som befinner sig på förlossningen i Lund!! Spännande, spännande. Håller alla fingrar och tår idag för en snabb och lätt förlossning! 

             





På eftermiddagen fick körde jag och barnen till Catarina och Clint, eftersom både Kristofer och Linus skulle vara iväg på fest. Ella och Clint leker jättebra tillsammans. Jag hade tagit med pizzadeg från frysen (http://ellasmat.blogg.se/2011/march/basta-pizzan.html)... tänk bara på att ta upp den fyra timmar innan. Barnen fick tomatsås, skinka och ost. Jag och Catarina åt en helt gudomlig pizza: tomatsås, bacon, broccoli och ädelost. Det var så gott att jag redan idag kan tänka mig äta den!! (färsk broccoli, som vi kokade i två mjinuter först)Tyvärr slutade kvällen med att Clint blev magsjuk, så nu går jag här och känner efter hela tiden. Hoppas, hoppas att vi slipper. Vitpepparkorn och en snaps fick avsluta kvällen på Tågslingan! Aaron har förresten sovit bra inatt också, inte hela natten... men nästan!

     

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0